مزایای پاکت جاروبرقی
نوشته شده توسط : امین

پاکت جاروبرقی استاندارد دارای فواید بسیار زیادب است که در این بخش برخی از آنها را بیان خواهیم کرد.

پاکت جاروبرقی به صـورت 5 لايه بوده و باعث می گردد ذرات معلق، گرد و غبار و سـاير آلـودگي ها از پاکت جاروبرقی عبـور نکرده و از گردش اين ذرات كه باعـث ايجاد بيمـاري و حساسيت هاي گوناگون ميگردد در منزل و محـل كار جلوگـيري نماید و محيطـي مناسـب براي شـما و فرزندانتان فراهم مي نمايد .

بعلـت اينكـه در اتصـال لايه هـاي مخـتلف برخـلاف سـاير پاكتـهاي كاغـذي از هيچگونه چسـبي استفاده نمي شـود ( با استفاده از سيسـتم روز دنیا لمينت مي‌شود) منافذ فيلـتر براحتي مسـدود نگرديده و در حجم ثابت در مقايسه با پاکت جاروبرقی امكان جذب گرد و غبار بيشتري را داشته و در نتيجه تعـداد مصـرف پاکت جاروبرقی نسـبت به كاغذي كاهش ميابد. و همچنين بدليل عدم ايجاد مقاومت نابرابر امکان پاره شدن اين پاکت ها در دستگاه جاروبرقي منتفي گرديده و از نفوذ آلودگي به داخل دستگاه و صدمه به آن جلوگيري مي نمايد.

استفاده از سيستم پیشرفته در لمينت لايه هاي پاکت جاروبرقی باعث مي شود در هنگام بكارگيري فشار كمتري به موتور جاروبرقـي وارد گردد و طـول عمـر جاروبرقي افزايش يابد.متأسفانه بدليل عدم لمينت در تعداد زيادي از پاكتهـاي وارداتي صدمات فراواني به جاروبرقي ها وارد ميگردد.





:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: